Salbaş-Yenice Gezisi

Yaşar-Varadero (Don Kişot)
Ben-Pegaso (Sanço Panza)

Selam dostlar, Adana-Enduro grubu bu haftaki gezisini cumartesi yaptığından pazar gezisi için (uzun zamandır nöbetimin olmadığı ender bir pazar günü) bana eşlik edecek kimseyi bulamam ve solo gezerim diye düşünürken

Photobucket

Photobucket
Sabah kendisi de nöbetten çıktığı halde Yaşar ile birlikte düştük yollara.İlk durak Salbaş kasabası,burada kısa bir mola veriyoruz.Yaşar sucuk alışverişi yapıyor.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket




Dükkandakikere Salbaş'tan Yenice'ye yol sorup köylere doğru gaz açıyoruz."Stabilize yollara alışman gerek" diyor Yaşar üstadım.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Yaşar'ın gözü hep su geçişlerinde ama Varadero'ya uygun yer bulmak lazım.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sonunda Yaşar gözüne kestirdiği bir yere doğru dalıyor,ben de takipteyim.Ancak mil çok yumuşak ve su geçişi mümkün olmuyor.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Yola devam,yeşilin binbir tonu etrafımızda,bahar "geliyoruuuum" diye bağırıyor.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Salbaş tepesinde biraz soluklanıyoruz (tepenin ismini uydurdum :) )

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sonra Adana'ya dönüp kulübe uğradık,birer bira ve patates cipsini mideye gönderdikten sonra Yaşar ayrıldı.Eve dönüş yolunu biraz uzatıp Yenice üzerinden yaptım.Bu solo gezme işi biraz alışkanlık yaptı sanırım bende :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kapanışı ıspanaklı börek ve Yenice ayranı ile yapıyorum.

Photobucket

Photobucket



Yorumlar

Adsız dedi ki…
YENİCEDE AYRAN DOĞUŞ AYRAN DA İÇİLİR
Adsız dedi ki…
selam abiciğim doguş ayranın sahibiyim.şuan amasyada vatani görevimi yapmaktayım.yakında teskere alcam.yine bekleriz ilginizden dolayı teşekkürler.
çakır özgün

Popüler Yayınlar